top of page
  • האם ניתן להוריד את סרטי הוידאו המופיעים באתר?
    לא ניתן להוריד את סרטי הוידאו. כל הסרטים באתר ניתנים לצפייה דרך האתר בלבד. כל עוד המנוי שלך פעיל, ניתן לצפות בסרטי הוידאו בתכנית שרכשת.
  • איך נכנסים לסרטי הוידאו?
    בראש כל דף באתר - יש כפתור כתום "מנויים". לחיצה על הכפתור תעביר אותך בצורה מהירה לתכנית הרצויה.
  • האם פרטי כרטיס האשראי שלי בטוחים באתר?
    אבטחת מידע היא נושא מאוד חשוב לנו! כל רכישה באתר מתבצעת באמצעות חברות סליקה חיצוניות, ופרטי האשראי לא נשמרים באתר או בחברת הסליקה. כל העסקאות מבוצעות באמצעות חברת "פייפאל", "ישרכארט" ו"משולם פתרונות תשלום".
  • האם ניתן לבטל את המנוי?
    בהחלט! מאחר ולקוחות מרוצים הם בראש מעיינינו, חשוב לנו כי תרגישו שאתם שולטים במנוי שלכם. תוכלו לרכוש מנוי לחודש או שניים, להקפיא את המנוי, ובשעת הצורך, להפעיל אותו מחדש. חשוב לזכור - את המנוי יש לבטל לפחות יום אחד לפני מועד החיוב! שימו לב - ברגע שהמנוי בוטל, לא ניתן לצפות יותר בסרטי הוידאו.
  • איך מבטלים את המנוי?
    ביטול מנוי בתשלום הוא תהליך פשוט וקל: ברגע שהחלטת שאינך זקוק/ה עוד למנוי, ניתן לבטל את המנוי במספר דרכים: - ניתן לבטל את המנוי עצמאית באזור האישי (בצד שמאל בראש כל דף באתר). - על ידי שליחת בקשה לביטול בטופס "צור קשר"
  • שכחתי את הססמא שלי לאתר. איך אפשר לאפס אותה?
    בדף ההתחברות, יש שורה "שכחת את הססמא". בלחיצה על הכפתור, ישלח לכתובת המייל קישור לאיפוס הססמא.
  • איך אני צופה בהשתלמות לאחר הרכישה?
    הצפייה בהשתלמות היא אונליין - כל התכנים נמצאים באתר, וזמינים עבורך 24/7
  • איך נכנסים להשתלמות?
    בכל דף באתר - בראש העמוד, יש כפתור כתום "מנויים". לחיצה על הכפתור תכניס אותך בקלות להשתלמות.
  • האם ניתן להוריד את סרטי הוידאו המופיעים באתר?
    לא ניתן להוריד את סרטי הוידאו. כל הסרטים באתר ניתנים לצפייה דרך האתר בלבד. כל עוד המנוי שלך פעיל, ניתן לצפות בסרטי הוידאו בתכנית שרכשת.
  • איך נכנסים לסרטי הוידאו?
    בראש כל דף באתר - יש כפתור כתום "מנויים". לחיצה על הכפתור תעביר אותך בצורה מהירה לתכנית הרצויה.
  • האם פרטי כרטיס האשראי שלי בטוחים באתר?
    אבטחת מידע היא נושא מאוד חשוב לנו! כל רכישה באתר מתבצעת באמצעות חברות סליקה חיצוניות, ופרטי האשראי לא נשמרים באתר או בחברת הסליקה. כל העסקאות מבוצעות באמצעות חברת "פייפאל", "ישרכארט" ו"משולם פתרונות תשלום".
  • האם ניתן לבטל את המנוי?
    בהחלט! מאחר ולקוחות מרוצים הם בראש מעיינינו, חשוב לנו כי תרגישו שאתם שולטים במנוי שלכם. תוכלו לרכוש מנוי לחודש או שניים, להקפיא את המנוי, ובשעת הצורך, להפעיל אותו מחדש. חשוב לזכור - את המנוי יש לבטל לפחות יום אחד לפני מועד החיוב! שימו לב - ברגע שהמנוי בוטל, לא ניתן לצפות יותר בסרטי הוידאו.
  • איך מבטלים את המנוי?
    ביטול מנוי בתשלום הוא תהליך פשוט וקל: ברגע שהחלטת שאינך זקוק/ה עוד למנוי, ניתן לבטל את המנוי במספר דרכים: - ניתן לבטל את המנוי עצמאית באזור האישי (בצד שמאל בראש כל דף באתר). - על ידי שליחת בקשה לביטול בטופס "צור קשר"
  • שכחתי את הססמא שלי לאתר. איך אפשר לאפס אותה?
    בדף ההתחברות, יש שורה "שכחת את הססמא". בלחיצה על הכפתור, ישלח לכתובת המייל קישור לאיפוס הססמא.
  • איך אני צופה בהשתלמות לאחר הרכישה?
    הצפייה בהשתלמות היא אונליין - כל התכנים נמצאים באתר, וזמינים עבורך 24/7
  • איך נכנסים להשתלמות?
    בכל דף באתר - בראש העמוד, יש כפתור כתום "מנויים". לחיצה על הכפתור תכניס אותך בקלות להשתלמות.
bottom of page